23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 243-506725
Offentliggjort
19.12.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Nyborg Kommune

Vindere

Delaftale 14: Læge- og genoptræningskørsel

(30.05.2018)
Taxa Syd a.m.b.a.
Ove Gjeddes Vej 16
5220 Odense SØ

Delaftale 13: Socialkørsel, Voksen

(30.05.2018)
Ferritslev Taxi
Harevænget 4
5863 Ferritslev

Delaftale 5: Nyborg Ungdomsskole

(30.05.2018)
Frørup Rejser Aps
Frørup Byvej 34
5871 Frørup

Delaftale 8: Klubben Vestervold

(30.05.2018)
Nyborg Rejser
Nymarksvej 61
5800 Nyborg

Delaftale 6: Nyborgværkstedet

(30.05.2018)
Bergholdt.dk a/s
Børstenbindervej 5
5230 Odense M

Delaftale 1: Heldagsskolen, Nyborg børn

(30.05.2018)
Nyborg Rejser
Nymarksvej 61
5800 Nyborg

Delaftale 4: Ådalens Børnehus, inkl. option

(30.05.2018)
Ferritslev Taxi
Harevænget 4
5863 Ferritslev

Delaftale 12: Sproggruppen

(30.05.2018)
Frørup Rejser Aps
Frørup Byvej 34
5871 Frørup

Delaftale 2: Heldagsskolen, øvrige

(30.05.2018)
Dydensborg Taxa
Kohaven 11
5300 Kerteminde

Opdateringer

Rettelse
(16.01.2018)

III.1.1)
Placering af det tekst, der skal ændres:Egnethed
I stedet for:
Tilbudsgivere, som får tildelt kontrakt, skal inden indgåelse af rammekontrakt være i besiddelse af gyldig EP/OST-tilladelse, bustilladelse eller taxatilladelse til alle afgivne tilbud. Tilbudsgivere, der ikke besidder de fornødne tilladelser pr. 1.8.2018 mister retten til at idriftsætte de vundne kørsler med mindre andet er aftalt med Ordregiver.
Læses:
Tilbudsgivere, som får tildelt kontrakt, skal inden indgåelse af rammekontrakt være i besiddelse af nødvendige tilladelser for at udføre den tildelte kørsel i henhold til gældende lovgivning. Tilbudsgivere der ikke besidder de fornødne tilladelser pr. 1.8.2018, mister retten til at idriftsætte de tildelte kørsler, med mindre andet er aftalt med Ordregiver.

Rettelse
(20.02.2018)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 20-02-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 23-02-2018
Time: 12:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 20-02-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 23-02-2018
Time: 12:00

Annullering
(30.05.2018)

Tilbudsgiver kan stille spørgsmål til udbudsmaterialet. Alle henvendelser skal ske via Mercell. Spørgefristen er den 6.2.2018, kl. 12:00. Alle indkomne spørgsmål og svar vil blive offentliggjort i anonymiseret form i Mercell.
Ordregiver afholder informationsmøde om udbuddet og udbudsprocessen den 9.1.2018, kl. 10:00-12:00. Interesserede tilbudsgivere skal tilmelde sig informationsmødet. Referat samt spørgsmål og svar fra informationsmødet vil efterfølgende blive offentliggjort på Mercell.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer i udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette. Tilbudsgiver opfordres til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Den endelige tildeling af rammeaftale er betinget af, at den Tilbudsgiver, som ifølge Ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, dokumenterer oplysningerne afgivet i ESPD, jf. Udbudsloven § 159, stk. 2. Ordregiver vil efterfølgende kræve dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundende: Gyldig Serviceattest, jf. Udbudsloven § 153.
Er Tilbudsgiver et konsortium eller baserer Tilbudsgiver sig på andre enheders formåen, skal der indgives særskilt ESPD for hver deltager i konsortiet/enhed.

Annullering
(30.05.2018)

Tilbudsgiver kan stille spørgsmål til udbudsmaterialet. Alle henvendelser skal ske via Mercell. Spørgefristen er den 6.2.2018, kl. 12:00. Alle indkomne spørgsmål og svar vil blive offentliggjort i anonymiseret form i Mercell.
Ordregiver afholder informationsmøde om udbuddet og udbudsprocessen den 9.1.2018, kl. 10:00-12:00. Interesserede tilbudsgivere skal tilmelde sig informationsmødet. Referat samt spørgsmål og svar fra informationsmødet vil efterfølgende blive offentliggjort på Mercell.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer i udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette. Tilbudsgiver opfordres til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Den endelige tildeling af rammeaftale er betinget af, at den Tilbudsgiver, som ifølge Ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, dokumenterer oplysningerne afgivet i ESPD, jf. Udbudsloven § 159, stk. 2. Ordregiver vil efterfølgende kræve dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundende: Gyldig Serviceattest, jf. Udbudsloven § 153.
Er Tilbudsgiver et konsortium eller baserer Tilbudsgiver sig på andre enheders formåen, skal der indgives særskilt ESPD for hver deltager i konsortiet/enhed.

Annullering
(30.05.2018)

Tilbudsgiver kan stille spørgsmål til udbudsmaterialet. Alle henvendelser skal ske via Mercell. Spørgefristen er den 6.2.2018, kl. 12:00. Alle indkomne spørgsmål og svar vil blive offentliggjort i anonymiseret form i Mercell.
Ordregiver afholder informationsmøde om udbuddet og udbudsprocessen den 9.1.2018, kl. 10:00-12:00. Interesserede tilbudsgivere skal tilmelde sig informationsmødet. Referat samt spørgsmål og svar fra informationsmødet vil efterfølgende blive offentliggjort på Mercell.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer i udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette. Tilbudsgiver opfordres til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Den endelige tildeling af rammeaftale er betinget af, at den Tilbudsgiver, som ifølge Ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, dokumenterer oplysningerne afgivet i ESPD, jf. Udbudsloven § 159, stk. 2. Ordregiver vil efterfølgende kræve dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundende: Gyldig Serviceattest, jf. Udbudsloven § 153.
Er Tilbudsgiver et konsortium eller baserer Tilbudsgiver sig på andre enheders formåen, skal der indgives særskilt ESPD for hver deltager i konsortiet/enhed.

EU-udbud på visiteret personbefordring til Nyborg Kommune


Nyborg Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Nyborg Kommune
74094511
Torvet 1
Nyborg
5800
Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lindegaard Hansen
Telefon: +45 63337728
E-mail: ceh@nyborg.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77822043.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/77822043.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77822043.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/77822043.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud på visiteret personbefordring til Nyborg Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Nærværende udbud vedrører Ordregivers udbud af rammekontrakt med 15 delaftaler vedr. visiteret personbefordring.

Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud i henhold til LOV nr. 1564 af 15/12/2015 (Udbudsloven).

Det samlede udbudsmateriale består af:

—Udbudsbetingelser,

— Udkast til Rammekontrakt,

— Kravspecifikation:

Bilag 1.0: Krav til Leverandøren.

—Bilag 1.1-1.15: Kørselsbeskrivelse, delaftale 1-15 inkl. underbilag.

Bilag 2 – Prisliste.

Bilag 3 - Arbejdsklausul.

Bilag 4 – Databehandleraftale.

Udbudsbilag A - Tilbudsbesvarelse.

Udbudsbilag B – Støtteerklæring.

Udbudsbilag C – Konsortieerklæring.

Udbudsbilag D – Spørgsmål/svar.

Generelle krav fremgår af Bilag 1.0 Krav til Leverandøren. Omfang og krav til den specifikke kørsel fremgår af Bilag 1.1 - 1.15.

Den årlige totale volumen er estimeret til DKK 10 mio. ekskl. moms, med en samlet anslået rammekontraktværdi på DKK 40 mio. Den angivne volumen er udelukkende vejledende og baserer sig på historiske tal.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 40 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1: Heldagsskolen, Nyborg børn.

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen på delaftale 1 omfatter kørsel af børn med bopælsadresse i Nyborg by til og fra Nyborg Heldagsskole, Pårupvej 25, 5540 Ullerslev

Nyborg Heldagsskole er et tilbud til normaltbegavede børn og unge i alderen fra 6 til 18 år, som har faglige og sociale indlæringsvanskeligheder samt psykiske problemer og derfor, for nuværende, ikke kan følge skolegang i den almindelige folkeskole.

Denne delaftale omfatter for nuværende kørsel af 48 børn.

Der skal ikke påregnes medtagning af hjælpemidler såsom rollatorer eller kørestole. Kørslen skal udføres alle skoledage, se dog punkt 6 som regulerer samarbejdet omkring planlægning og afvikling af kørslen.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2: Heldagsskolen, øvrige.

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter kørsel af børn med bopælsadresse i Frørup, Ørbæk og Ullerslev by fra børnenes bopælsadresser til og fra Nyborg Heldagsskole, Pårupvej 25, 5540 Ullerslev.

Nyborg Heldagsskole er et tilbud til normaltbegavede børn og unge i alderen fra 6 til 18 år, som har faglige og sociale indlæringsvanskeligheder samt psykiske problemer, og derfor for nuværende ikke kan følge skolegang i den almindelige folkeskole.

Denne delaftale omfatter for nuværende kørsel af 35 børn.

Bilag 1.2.1 – Køreliste indeholder oplysninger om bopælsadresser og afgangstider for det enkelte barn baseret på Ordregivers nuværende kørselsbehov.

Børnene visiteres løbende, og dermed kan antallet og bopælsadresser løbende ændres. Hvert barn kan have flere bopælsadresser, f. eks ved mor, far og eventuel aflastning.

Der skal ikke påregnes medtagning af hjælpemidler såsom rollatorer eller kørestole. Kørslen skal udføres alle skoledage, se dog punkt 3.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3: Rævebakkeskolen og Birkhovedskolen.

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter kørsel af børn med bopælsadresse i og udenfor Nyborg Kommune til og fra Rævebakkeskolen,Skaboeshusevej 96, 5800 Nyborg samt til og fra Birkhovedskolen, Svanedamsgade 2, 5800 Nyborg.

Rævebakkeskolen er en kommunal specialskole, der underviser elever med generelle eller vidtgående indlæringsvanskeligheder samt elever med multiple funktionsnedsættelser. Rævebakkeskolen er opdelt i to afdelinger:

Lindholm: en afdeling for børn og unge med særlige behov. Her tilbydes også pladser til børn fra andre kommuner. I øjeblikket er der 65 elever, der har behov for kørsel jf. bilag 1.3.1 – Køreliste. Herunder har afdelingen én bonusklasse med 9 elever med multiple funktionsnedsættelser.

Skovparken: en afdeling for kommunens specialklasser. I øjeblikket er der 25 elever, der er bevilliget kørsel jf. bilag 1.3.1 - Køreliste. I tilknytning til Skovparken er der en taleklasse, som er et særligt tilrettelagt undervisningstilbud for normalt begavede børn med svære tale-/sprogvanskeligheder. I øjeblikket er der 7 elever, der er bevilliget kørsel jf. bilag 1.3.1 - Køreliste.

Birkhovedskolen er en kommunal folkeskole, som fungerer som modtageskole for børn som nyligt er flyttet til Danmark. I øjeblikket er der ingen børn, der er bevilliget kørsel til modtageklassen. Birkhovedskolen har desuden et særlig tilrettelagt undervisningstilbud til børn med læsevanskeligheder. Der visiteres halvårligt, hvilket betyder, at der ændres i bopælsadresser 2 gange årligt. I øjeblikket er der 2 børn, som er bevilliget kørsel jf. Bilag 1.3.1 -Køreliste.

Denne delaftale omfatter for nuværende kørsel af 99 børn. Bilag 1.3.1 – Køreliste indeholder oplysninger om bopælsadresser og afgangstider for det enkelte barn, baseret på Nyborg Kommunes nuværende kørselsbehov.

Børnene visiteres løbende, og dermed kan antallet og bopælsadresser løbende ændres. Hvert barn kan have flere bopælsadresser, f. eks ved mor, far og eventuel aflastning.

Der skal påregnes medtagning af hjælpemidler såsom rollatorer eller kørestole for nogle af eleverne, der går i bonusklassen. Kørslen skal udføres alle skoledage, se dog punkt 2.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

Der skal påregnes medtagning af hjælpemidler såsom rollatorer eller kørestole for nogle af eleverne, der går i bonusklassen. Kørslen skal udføres alle skoledage, se dog punkt 2.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4: Ådalens Børnehus, inkl. option.

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter kørsel af børn med bopælsadresse i Nyborg Kommune til og fra Ådalens Børnehus, Ådalen 1, 5800 Nyborg

Ådalens Børnehus er et tilbud til vuggestue- og børnehavebørn med fysiske eller psykiske handicap, hvor der er behov for special pædagogik.

Ådalen Børnehus har pt. plads til fjorten (14) børn i specialbørnehave i alderen 0 – 7 år. Børnene anvises løbende fra Ordregivers børneafdeling.

Delaftalen omfatter kørsel af 5 (fem) børn om morgenen og 5 (fem) børn om eftermiddag.

Bilag 1.4.1 – Køreliste (”Kørelisten”) indeholder oplysninger om adresser og evt. særlige behov herunder, om der skal ske befordring i kørestol. Det i Kørelisten angivne er et udtryk for Ordregivers nuværende kørselsbehov.

Børnene anvises løbende og dermed kan antallet og bopælsadresser løbende ændres. Hvert barn kan have flere bopælsadresser, f. eks ved mor, far og eventuel aflastning.

Ådalens Børnehus har en politik, som opfordrer forældre til selv at forestå transport af børnene dagligt, således der opnås en god dialog.

Tilbudsgiver skal derfor påregne, at der kan ske udsving i antallet af kørsler over tid. Kørslen skal udføres alle hverdage, se dog punkt 2.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2019
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kørsel til svømmehal, tur/retur.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 5: Nyborg Ungdomsskole.

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Personbefordring af elever fra bopælsadresse til og fra Nyborg Ungdomsskole, Ringvejen 1B, 5800 Nyborg.

Nyborg Ungdomsskole er en afdeling for specialundervisning med 2 tilbud:

—STU er den særligt tilrettelagte 3-årig ungdomsuddannelse for unge under 25 år, der ikke har mulighed for at benytte øvrige ungdomsuddannelser på grund af psykiske og fysiske funktionsnedsættelser,

—VSU er voksen specialundervisning til voksne med psykiske vanskeligheder samt sent erhvervede hjerneskader og generelle indlæringsvanskeligheder.

Der visiteres løbende, og de fleste elever gennemfører hele deres uddannelsesforløb på Nyborg Ungdomsskole.Der er en normeringsbevilling på op til 25 elever, hvor der for nuværende køres 17.

Bilag 1.5.1 – Køreliste (”Kørelisten”) indeholder oplysninger om bopælsadresser og evt. særlige behov herunder, om der skal ske befordring i kørestol. Det i Kørelisten angivne er et udtryk for Ordregivers nuværende kørselsbehov. Kørslen skal udføres alle skoledage, se dog punkt 3.3 2.3vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 6: Nyborgværkstedet.

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Personbefordring af borgere fra bopælsadresse til og fra Nyborgværkstedet,Alsvej 10, 5800 Nyborg

Nyborgværkstedet er et beskæftigelsestilbud under Nyborg kommune. Tilbuddet er fortrinsvis for borgere mellem 18 og 67 år med.

—varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne,

—borgere, som har behov for særlig støtte,

—senhjerneskade eller,

—primært yngre borgere med en demenssygdom / et demenshandicap.

Nyborgværkstedet er normeret til 58 pladser.

Åbningstiden er mellem kl. 8.00 og 16.00 i hverdagene. Nyborgværkstedet holder lukket 2 uger i sommerferien, 1 uge omkring jul samt på helligdage.

Bilag 1.6.1 – Køreliste (”Kørelisten”) indeholder oplysninger om bopælsadresser og evt. særlige behov, herunder om der skal ske befordring i kørestol. Det i Kørelisten angivne er et udtryk for Ordregivers nuværende kørselsbehov. Kørslen skal udføres alle hverdage, se dog punkt 3.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 7: Svømmekørsel.

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter kørsel af skolebørn fra Nyborg Kommunes skoler til og fra Nyborg Svømme- og Badeland, Storebæltsvej 13, 5800 Nyborg

Elever på Nyborg Kommunes skoler tilbydes svømmeundervisning i Nyborg Svømme- og Badeland. I forbindelse hermed tilbyder Nyborg Kommune eleverne transport fra skolen til svømmehallen og retur. Kørslen skal udføres alle skoledage, se dog punkt 2.2 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 8: Klubben Vestervold.

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter personbefordring til og fra Klubben Vestervold, Kongens Bastionsvej 2, 5800 Nyborg

Kørslen omfatter visiteret kørsel af ældre borgere med et demenshandicap / en demenssygdom.

En del af borgerne er ikke, i samme grad som andre, i stand til at overskue nye situationer eller handle egenhændigt. Således kan enkelte borgere udvise aparte eller forvirret adfærd, hvorfor den enkelte kan være afhængig af regelmæssig og direkte hjælp.

Der kan være udfordringer med mangelfuldt sprog eller forståelse. Der kan forekomme enkelte tilfælde af konfliktadfærd. Sådanne tilfælde håndteres af chaufføren ved at udvise ro og tålmodighed.

Borgerne kan være kørestolsbrugere, hvorfor det kræves, at Tilbudsgiver stiller en liftbil til rådighed for kørslen.

Andre borgere medbringer ganghjælpemidler, såsom rollatorer, hvorfor Tilbudsgiver må påregne at skulle medbringe disse.

Bilag 1.8.1 – Køreliste (”kørelisten”) indeholder oplysninger om borgernes bopælsadresser og evt. særlige behov, herunder oplysninger om hjælpemidler. Kørelisten er baseret på Nyborg Kommunes nuværende kørselsbehov.

Klubben Vestervold har en normeringsbevilling på op til 28 borgere, der kan køres tur/ retur dagligt. I løbet af 2018 forventes antallet af kørsler at stige med ekstra 20 bevilligede borgere fordelt ligeligt på 2 dage i ugen.

Antallet af borgere, der er visiteret til kørsel, vil variere, og der vil løbende ske til- og frameldinger af visiterede borgere med ændrede kørselsruter til følge.

Der kan være særlige arrangementer, hvor der er behov for ændringer i tidspunkt for kørslen eller behov for yderligere kørsel. Kørslen skal udføres alle hverdage, se dog punkt 3.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 9: Aktivcenter Nyborg og Aktivcenter Egeparken.

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter personbefordring til og fra Aktivcenter Nyborg, Nydamsvej 1, 5800 Nyborg

og Aktivcenter Egeparken, Egeparken 94, 5800 Nyborg.

Aktivcenter Nyborg er et åbent aktivitetstilbud til ældre, hvor centeret har eksisteret i mange år.

Aktivcenter Egeparken er et nyt aktivitetscenter, der er under etablering – af samme grund er der ingen køreliste tilknyttet med Aktivcenter Egeparken.

Kørslen omfatter visiteret kørsel af ældre borgere og ældre borgere med et demenshandicap / en demenssygdom.

En del af borgerne er ikke, i samme grad som andre, i stand til at overskue nye situationer eller handle egenhændigt. Således kan enkelte borgere udvise aparte eller forvirret adfærd, hvorfor den enkelte kan være afhængig af regelmæssig og direkte hjælp.

Der kan være udfordringer med mangelfuldt sprog eller forståelse. Der kan forekomme enkelte tilfælde af konfliktadfærd. Sådanne tilfælde håndteres af chaufføren ved at udvise ro og tålmodighed.

Borgerne kan være kørestolsbrugere, hvorfor det kræves, at Tilbudsgiver stiller en liftbil til rådighed for kørslen.

Andre borgere medbringer ganghjælpemidler, såsom rollatorer, hvorfor Tilbudsgiver må påregne at skulle medbringe disse.

Begge Institutioner har hver en normeringsbevilling på op til 15 borgere, der kan køres tur/ retur dagligt. Antallet af borgere, der er visiteret til kørsel, vil variere, og der vil løbende ske til- og frameldinger af visiterede borgere med ændrede kørselsruter til følge. Antallet kan dog ikke overstige ovennævnte angivelser pr. institution pr. dag.

Der kan være særlige arrangementer, hvor der er behov for ændringer i tidspunkt for kørslen eller behov for yderligere kørsel.

Bilag 1.9.1 – Køreliste (”kørelisten”) indeholder oplysninger om borgernes adresser og evt. særlige behov. Kørelisten er baseret på Ordregivers nuværende kørselsbehov. Kørslen skal udføres alle hverdage, se dog punkt 3.3 3.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 10: Aktivcenter Ullerslev.

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter personbefordring til og fra Aktivcenter Ullerslev, Egevangsvej 1A, 5540 Ullerslev

Aktivcenteret er et åbent dagtilbud til ældre.

Kørslen omfatter visiteret kørsel af ældre borgere og ældre borgere med et demenshandicap/ en demenssygdom.

En del af borgerne er ikke, i samme grad som andre, i stand til at overskue nye situationer eller handle egenhændigt. Således kan enkelte borgere udvise aparte eller forvirret adfærd, hvorfor den enkelte kan være afhængig af regelmæssig og direkte hjælp.

Der kan være udfordringer med mangelfuldt sprog eller forståelse. Der kan forekomme enkelte tilfælde af konfliktadfærd. Sådanne tilfælde håndteres af chaufføren ved at udvise ro og tålmodighed.

Borgerne kan være kørestolsbrugere, hvorfor det kræves, at Tilbudsgiver stiller en liftbil til rådighed for kørslen.

Andre borgere medbringer ganghjælpemidler i form af for eksempel rollatorer, hvorfor Tilbudsgiver må påregne at skulle medbringe disse.

Aktivcenteret Ullerslev har en normeringsbevilling på op til 15 borgere, der kan køres tur/ retur dagligt.

Antallet af borgere, der er visiteret til kørsel, vil variere, og der vil løbende ske til- og frameldinger af visiterede borgere med ændrede kørselsruter til følge. Antallet kan dog ikke overstige ovennævnte angivelser pr. dag.

Der kan være særlige arrangementer, hvor der er behov for ændringer i tidspunkt for kørslen eller behov for yderligere kørsel.

Bilag 1.10.1 – Køreliste (”kørelisten”) indeholder oplysninger om borgernes bopælsadresser og evt. særlige behov. Kørelisten er baseret på Nyborg Kommunes nuværende kørselsbehov. Kørslen skal udføres alle hverdage, se dog punkt 3.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 11: Aktivcenter Ørbæk og Klubben Ørbæk.

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter personbefordring til og fra: Aktivcenter Ørbæk, Kløvervej 1B, 5853 Ørbæk og Klubben Ørbæk, Kløvervej 3, 5853 Nyborg.

Aktivcenter Ørbæk er et åbent aktivitetstilbud til ældre.

Klubben Ørbæk er et dagtilbud til hjemmeboende borgere med et demenshandicap.

Kørslen omfatter visiteret kørsel af.

— ældre borgere og,

— borgere med et demenshandicap / en demenssygdom.

En del af borgerne er ikke, i samme grad som andre, i stand til at overskue nye situationer eller handle egenhændigt. Således kan enkelte borgere udvise aparte eller forvirret adfærd, hvorfor den enkelte kan være afhængig af regelmæssig og direkte hjælp.

Der kan være udfordringer med mangelfuldt sprog eller forståelse. Der kan forekomme enkelte tilfælde af konfliktadfærd. Sådanne tilfælde håndteres af chaufføren ved at udvise ro og tålmodighed.

Borgerne kan være kørestolsbrugere, hvor det kræves, at Tilbudsgiver stiller en liftbil til rådighed for kørslen.

Andre borgere medbringer ganghjælpemidler i form af for eksempel rollatorer, hvorfor Tilbudsgiver må påregne at skulle medbringe disse.

Aktivcenter Ørbæk og Klubben Ørbæk har en normeringsbevilling på op til henholdsvis 15 og 7 borgere, der kan køres tur/retur dagligt.

Antallet af borgere, der er visiteret til kørsel, vil variere, og der vil løbende ske til- og frameldinger af visiterede borgere med ændrede kørselsruter til følge. Antallet kan dog ikke overstige ovennævnte angivelser pr. institutionsenhed pr. dag.

Der kan være særlige arrangementer, hvor der er behov for ændringer i tidspunkt for kørslen eller behov for yderligere kørsel.

Bilag 1.11.1 – Køreliste (”kørelisten”) indeholder oplysninger om borgernes bopælsadresser og evt. særlige behov. Kørelisten er baseret på Ordregivers nuværende kørselsbehov. Kørslen skal udføres alle hverdage, se dog punkt 3.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 650 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 12: Sproggruppen.

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter kørsel af op til fem (5) børn til og fra Sproggruppen ved Børnehaven Tårnborg, Tårnvej 13, 5800 Nyborg

Sproggruppen er et intensivt specialpædagogisk tilbud for 4-6-årige børn med specifikke sproglige vanskeligheder.

Børn til Sproggruppen anvises til et 13-ugers forløb fordelt over tre perioder. Der afholdes følgende 3 forløb hen over et kalenderår:

1. uge 13-26, undtagen ugen i forbindelse med påske,

2. uge 34-47, undtagen ferieugen uge 42,

3. uge 48-12, undtagen ferieugerne 52, 1 og 7.

Visitation af børn til sproggruppen sker 3 gange årligt omkring uge 45, 10 og 25. Børnene visiteres til ét forløb ad gangen.

2 dage om ugen (pt. mandage og onsdage) afleveres børnene i Sproggruppen af forældrene om morgenen.

Kl. 12.30 skal børnene køres retur til eget dagtilbud i Nyborg Kommune.

Nyborg Kommune har i alt 13 dagtilbud, og det vil variere hvilket dagtilbud samt hvor mange forskellige dagtilbud, børnene kommer fra.

Tilbudsgiver skal stille det fornødne sikkerhedsudstyr såsom autostol eller selepude til rådighed. Autostole eller selepuder kan opbevares ved Sproggruppen, såfremt dette vurderes mest fordelagtigt.

I bilag 1.12.1 – Køreliste (”Kørelisten”) indeholder oversigt over hvilke børn, der er anvist til Sproggruppen inkl. adresser og oplysninger om evt. særlige behov. Det i Kørelisten angivne er et udtryk for Ordregivers nuværende kørselsbehov.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 30 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 13: Socialkørsel, Voksen.

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter siddende personbefordring af 8 (otte) borgere til og fra 4 (fire) institutioner udenfor Nyborg Kommune. Borgerne er anvist af Socialafdelingen.

Der er tale om 4 (fire) ruter til følgende institutioner:

— Rute 1: Fem (5) voksne borgere til institutionen: Tarup Gl. Præstegaard, Præstegårdsvænget 51, 5210 Odense,

— Rute 2: En (1) voksen borger til institutionen: Pilegaard, Palleshavevej 14, 5850 Ringe,

— Rute 3: En (1) voksen borger til institutionen: Centrumværkstedet, Gestelevvej 14, 5850 Ringe,

— Rute 4: En (1) voksen borger til institutionen: Bakkelund, Aavej 53, 5856 Ryslinge.

Tarup Gl. Præstegård er dagtilbud iht. Servicelovens bestemmelser til førtidspensionister dog primært borgere med en erhvervet senhjerneskade.

Pilegården er et dagtilbud iht. Servicelovens bestemmelser til førtidspensionister, som er fysisk/psykisk handicappede.

Centrumværkstedet er dagtilbud for bl.a. borgere med autisme.

Institutionen Bakkelunden er et dagtilbud iht. Servicelovens bestemmelser til førtidspensionister, som er fysisk/psykisk handicappede.

En del af borgerne er ikke, i samme grad som andre, i stand til at overskue nye situationer eller handle egenhændigt.

Borgerne kan være kørestolsbrugere, hvor det kræves, at de transporteres heri.

Andre borgere medbringer ganghjælpemidler såsom rollatorer, hvorfor Tilbudsgiver må påregne at skulle medbringe disse.

Antallet af borgere, der er visiteret til kørsel, vil i løbet af aftaleperioden kunne variere.

Bilag 1.13.1 – Køreliste (”Kørelisten”) indeholder oplysninger om borgernes bopælsadresser og evt. særlige behov. Kørelisten er baseret på Ordregivers nuværende kørselsbehov. Kørslen skal udføres alle hverdage, se dog punkt 3.3 vedrørende ændringer og aflysninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 650 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 14: Læge- og genoptræningskørsel.

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter befordring af borgere med bopæl i Nyborg Kommune til henholdsvis genoptræning og til almen praktiserende læge.

Kørslen omfatter begge former for visiteret kørslen, og borgerne skal så vidt muligt samkøres.

Der forventes årligt ca. 8 800 personture – heraf ca. 3 900 personture til genoptræning og ca. 4 900 personture til praktiserende læge.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 15: Ad hoc. kørsel, leje af bus m. chauffør.

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørslen omfatter ikke visiterede, planlagte kørsler med køretøj inklusiv chauffør.

Kørslen vil bl.a. omfatte følgende kørsler (listen er ikke udtømmende):

— Planlagt udflugtskørsel for institutioner i Nyborg Kommune til destinationer i hele Danmark, fx udflugter fra daginstitutioner eller skoler,

— Arrangementskørsel for Ordregivers medarbejdere til destinationer i hele Danmark, fx ved afdelingsarrangementer, udvalgsmøder eller lign.

Kørslerne kan være dagskørsler, dvs. kørsler hvor en skoleklasse skal tilbringe dele eller hele dagen på en lokation væk fra skolen, men hvor der skal ske kørsel fra skolen til destinationen og retur samme dag.

Kørslerne kan ligeledes være sammenhængende kørsler over flere dage, hvor der kan være behov for anvendelse af flere chauffører af hensyn til overholdelse af køre-hviletidsbestemmelser eller lignende.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2018
Slut: 31/07/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgivere, som får tildelt kontrakt, skal inden indgåelse af rammekontrakt være i besiddelse af gyldig EP/OST-tilladelse, bustilladelse eller taxatilladelse til alle afgivne tilbud. Tilbudsgivere, der ikke besidder de fornødne tilladelser pr. 1.8.2018 mister retten til at idriftsætte de vundne kørsler med mindre andet er aftalt med Ordregiver.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal have en gyldig erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. kr.

Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital (eller nul) for hvert af de seneste 3 (tre) afsluttede regnskabsår, eller have en positiv udvikling i egenkapitalen i de seneste 3 (tre) afsluttede regnskabsår. Egenkapitalen skal af hensyn til ligebehandling af alle ansøgere opgøres efter en ensartet metode. Egenkapitalen skal således beregnes og oplyses efter metoden angivet i Årsregnskabslovens §31 (LBK nr. 1580 af 10/12/2015).

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Gyldig erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. kr.

Positiv egenkapital (eller nul) for hvert af de seneste 3 (tre) afsluttede regnskabsår, eller have en positiv udvikling i egenkapitalen i de seneste 3 (tre) afsluttede regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige leveringer, der er udført inden for de seneste tre år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Referencelisten skal indeholde minimum én sammenlignelig reference.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Ordregiver tager forbehold for at anvende delydelsesreglen, jf. udbudsloven § 8, stk. 2.

Tilbudsgiver skal være særligt opmærksom på kravene i Rammekontraktens punkt 10.2 - Etisk og socialt ansvar, herunder Bilag 3 _ Arbejdsklausul med tilhørende bodsbestemmelser.

Tilbudsgiver skal ligeledes være særligt opmærksom på Rammekontraktens punkt 5.5 - Bod, hvorefter Ordregiver kan pålægge leverandøren økonomiske sanktioner i de tilfælde leverandøren ikke overholder de i Rammekontrakten fastsatte krav.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 20/02/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 20/02/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver kan stille spørgsmål til udbudsmaterialet. Alle henvendelser skal ske via Mercell. Spørgefristen er den 6. februar 2018, kl. 12. Alle indkomne spørgsmål og svar vil blive offentliggjort i anonymiseret form i Mercell.

Ordregiver afholder informationsmøde om udbuddet og udbudsprocessen den 9. januar 2018, kl. 10-12. Interesserede tilbudsgivere skal tilmelde sig informationsmødet. referat samt spørgsmål og svar fra informationsmødet vil efterfølgende blive offentliggjort på Mercell.

Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer i udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette. Tilbudsgiver opfordres til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.

Den endelige tildeling af rammeaftale er betinget af, at den Tilbudsgiver, som ifølge Ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, dokumenterer oplysningerne afgivet i ESPD, jf. Udbudsloven §159, stk. 2. Ordregiver vil efterfølgende kræve dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundende: Gyldig Serviceattest, jf. Udbudsloven § 153.

Er Tilbudsgiver et konsortium eller baserer Tilbudsgiver sig på andre enheders formåen, skal der indgives særskilt ESPD for hver deltager i konsortiet/enhed.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/12/2017

Send til en kollega

0.093