Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Opdateringer
Udbud af el-personbiler til Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
Telefon: +45 56921041
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/113266451.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Udbud af el-personbiler til Bornholms Regionskommune
Formålet med udbuddet er at udskifte de i hjemmeplejen leasede biler, hvis leasingkontrakt udløber i 2020.
Udbuddet omfatter indkøb af 5 el-personbiler på hvide plader, leveret i 2020 i henhold til leveringplan, se Bilag 1 herfor.
Alle biler skal leveres i primo 2020 i henhold til leveringplan, se Bilag 1.
Bornholms Regionskommune
Formålet med udbuddet er at udskifte de i hjemmeplejen leasede biler, hvis leasingkontrakt udløber i 2020.
Udbuddet omfatter indkøb af 5 el-personbiler på hvide plader, leveret i 2020 i henhold til leveringplan, se Bilag 1 herfor.
Alle biler skal leveres i primo 2020 i henhold til leveringplan, se Bilag 1.
Alle bilerne skal leveres med påmonterede vinterdæk klasse C.
Der er behov for forholdsvis små, men funktionelle biler med god komfort.
Der ønskes kun tilbud på segment klasse B i henhold til Dansk og Europæisk klassificering.
Kravspecifikation for de af udbuddet omfattede produkter fremgår af dokumentet Kravspecifikation. Udbudsmaterialet er udarbejdet i samarbejde med udvalgte ledere, brugere og arbejdsmiljørepræsentanter som skal anvende bilerne. Samme gruppe deltager i afprøvning og evaluering af de tilbudte biler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Finansielle nøgletal:
For så vidt angår de finansielle nøgletal, der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger.
+ Øvrige økonomiske og finansielle krav.
Finansielle nøgletal:
- Tilbudsgiver skal have en positiv soliditetsgrad i det seneste afsluttede regnskabsår,
- Tilbudsgiver skal have positivt resultat før skat i det senest afsluttede regnskabsår.
Øvrige økonomiske og finansielle krav:
- Det senest aflagte årsregnskab, ikke indeholder en revisionspåtegning, der tager forbehold for tilbudsgivers fortsatte drift eller indikerer, at almindelige nationale regnskabsregler og god regnskabsskik i øvrigt, ikke er blevet overholdt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk