Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=248278&B=KA
Udbyder
Det Kgl. Bibliotek
Opdateringer
Udbuddet er blevet annuleret fordi der ved en fejl er medtaget krav om medlemskab af Dansk Møbeltransport Forening, som er i strid med ligebehandlingskravet i reglerne om EU-udbud. Opgaven vil blive genudbudt indenfor et kortere tidsrum.
Rammeaftale vedr. mindre samlingsflytninger for Det Kgl. Bibliotek
Det Kgl. Bibliotek
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Del II: Genstand
Rammeaftale vedr. mindre samlingsflytninger for Det Kgl. Bibliotek
Det Kgl. Bibliotek foretager løbende en række mindre flytninger inden for og mellem institutionens adresser.
Rammeaftalen omhandler følgende typer af flytninger:
- Biblioteksflytning i samme hyldeorden:
— Intern flytning inden for samme bygning,
— Intern flytning mellem 2 adresser i samme landsdel,
— Intern flytning mellem landsdele.
- Flytning med fletning og eller sortering af samlinger:
— Intern flytning inden for samme bygning,
— Intern flytning mellem 2 adresser i samme landsdel,
— Intern flytning mellem landsdele.
Flytningerne vil omfatte materiale, der vil være opstillet på reoler, og flytningen vil ske til tilsvarende reoler. Materialet vil enten være i form af bøger, eller f.eks. arkiver eller fotografisk materiale, der er pakket i æsker.
Købehavn K
Det Kgl. Bibliotek foretager løbende en række mindre flytninger inden for og mellem institutionens adresser.
Rammeaftalen omhandler følgende typer af flytninger:
- Biblioteksflytning i samme hyldeorden:
— Intern flytning inden for samme bygning,
— Intern flytning mellem 2 adresser i samme landsdel,
— Intern flytning mellem landsdele.
- Flytning med fletning og eller sortering af samlinger
— Intern flytning inden for samme bygning,
— Intern flytning mellem 2 adresser i samme landsdel,
— Intern flytning mellem landsdele.
Flytningerne vil omfatte materiale, der vil være opstillet på reoler, og flytningen vil ske til tilsvarende reoler. Materialet vil enten være i form af bøger, eller f.eks. arkiver eller fotografisk materiale, der er pakket i æsker.
Der er mulighed for 1 års forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Medlem af Dansk Møbeltransport Forening (DMF)
Del IV: Procedure
Det Kgl. Bibliotek
Det skal bemærkes, at der ikke er adgang for tilbudsgivere ved åbning af de modtagne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
3-4 år
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk