23948sdkhjf

Sparer penge på bedre telefoni

Holstebro-firmaet Brogaard har oplevet store besparelser ved at skifte til en intelligent telefonløsning.
Vognmandsfirmaet Brogaard i Holstebro har været "på vej for dig" siden 1924. Det startede med hestevognskørsel i tidernes morgen, men i dag har selskabet 24 biler og 20 faste chauffører, som holder kontakten med en intelligent telefonløsning fra firmaet ipnordic.

Når kunderne ringer til Brogaard, kan de være helt sikre på, at telefonen altid svarer døgnet rundt.

Det betyder meget for firmaet, at man kan levere den bedste service til kunderne og optræde som en stabil og professionel samarbejdspartner. Derfor har telefoni en afgørende rolle i virksomheden. Brogaard valgte - via et teletjek igennem deres organisation ITD - sidste år at flytte sin telefoni til ipnordic – og det har de bestemt ikke fortrudt.

Det hele på en enkelt nat

- Vi har rigtig mange telefonnumre, der skulle skiftes, over en enkelt nat, og det skulle fungere uden afbrydelser. Heldigvis gik det helt problemfrit. Det tog kun et minut, og så kørte det hele, siger Anette Brogaard, der er kontorleder hos transportfirmaet.

Hos ipnordic er telefoni uden binding, og det var en af grundene til, at Brogaard tog beslutningen om at skifte teleselskab. Kunderne skal ikke bindes til teleselskabet – de skal overbevises med en kombination af god service og de bedste priser.

Brogaard har da også oplevet, at det altid er nemt at komme i kontakt med kundeservice hos ipnordic.

- De er altid søde og venlige at snakke med, siger Anette Brogaard.

- Der er ingen telefonkø, når vi ringer ind. Når vi sender en e-mail, svarer de med det samme. Hvis der er noget, der skal rettes, bliver det gjort hurtigt.

Betaler kun efter forbrug

Hun lægger ikke skjul på, at det økonomiske aspekt også spiller en rolle. Ipnordic sørger for, at kunderne får den rigtige telefoni, til den rigtige pris.

- Vi har opnået store besparelser på vores telefoni, fordi vi kun betaler efter forbrug. Vores abonnement bliver hele tiden justeret, så vi ikke kommer til at betale for meget. Det har gjort en stor forskel, fortæller hun.

Hos Brogaard glæder man sig også over, at fakturaerne fra ipnordic er meget overskuelige, og så er der mange andre detaljer.

- Det er rigtig smart, at vi har fået en mail med pin- og puk-koderne, så de altid er lige ved hånden. Så behøver vi ikke lede efter dem på en lille seddel, slutter Anette.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062