23948sdkhjf

SAWO starter stor servicekampagne

SAWO har i disse dage travlt med at lægge sidste hånd på en landsomspændende kampagne vedrørende service.
- Vi vil vore kunder det godt, siger SAWO's adm. direktør Michael Lassen Schmidt.

- Kunderne er gode til at få lavet service på deres lastbil, men det halter lidt med at få serviceret grejet til lasthåndtering. Det vil vi gerne hjælpe dem med at huske.

Spar penge

- Der kan spares mange penge på at lave en serviceaftale, fordi kunderne undgår de nedbrud, der sommer tider sker - og ofte sker det i den mest travle periode.

SAWO har forskellige løsninger i forskellige prisklasser, alt efter ønske.

* Aftale hvor man afregner efter timeforbrug

* Fastpris aftale hvor man kun betaler for reservedelene eller hvor alt er inklusiv.

Vink-mæ-a-vognstang

SAWO har uddannet personalet til at fokusere mere på servicesalget. Desuden er service-salgsmaterialet udvidet og omfatter blandt kunde-cases fra Vognmand Vink-mæ-a-vognstang.

Det er en fiktiv og lidt uvidende vognmand, som kunne have sparet mange penge ved at lave en aftale.

SAWO's servicebiler får også et løft. De er blevet dekoreret med "Vognmand Vink-mæ-a-vognstang."

I dele af landet køres der radiospots, hvor vognmanden også er i fokus.

Sidst men ikke mindst tilbydes de kunder, der laver en ny serviceaftale med SAWO i 2013, en gratis vest.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.064