Bestil smøreolie fra førerhuset!
Uno-X Smøreolie forventer at spare mindst 10.000 opkald til kundecentret om året og en million kroner ved at digitalisere forretningen.
- Udbredelsen af smartphones er en fantastisk og oplagt mulighed for os til at servicere vores kunder, dér hvor de er, siger Tage Kruse, der er adm. Direktør i Uno-X Smøreolie.
- Kunderne sidder som regel i deres køretøjer og de skal kunne bestille ny smøreolie, mens de er på arbejde. De bestiller, når de har behov for det og tid til det. Det er ligesom netbank. Helt enkelt, siger Tage Kruse.
Nummerpladen sladrer
Den digitale løsning fra Uno-X Smøreolie består af et mobilsite til Smartphones. Via smartphonen kan kunden bestille smøreolie, tjekke produktspecifikationer, modtage faktura samt en lang række andre digitale services.
Løsningen indeholder desuden den smarte feature, at alle med et registreret køretøj kan tjekke hvilken smøreolie, de skal hælde på bilen ved en simpel søgning på bilens registreringsnummer.
Alene denne mulighed vil resultere i op mod 10.000 færre opkald årligt, vurderer Uno-X Smøreolie.
Samtidig vil digitaliseringen af faktura, kontoudtog, produktkonvertering og produktdatablade årligt spare Uno-X Smøreolie for en million kroner.
Alle har brug for smøreolie
- Hovedparten af vores kunder har en dagligdag på farten eller arbejder i en stilling, hvor de betjener en maskine. Det kan være landmanden i marken, kranføreren på byggepladsen eller lastbilschaufføren i transportfirmaet.
- Alle har brug for smøreolie til maskinparken, men de er ofte langt fra et kontor eller en PC. Med vores mobilsite får de nem adgang til bestilling af smøreolie uden at være nødsaget til at forlade maskinen. Vi gør det nemt og bekvemt for kunderne at være effektive, slutter Tage Kruse, som vil gøre Uno-X Smøreolie til Skandinaviens mest digitale smøreolieselskab.