23948sdkhjf

Ny kommerciel chef hos Applus Bilsyn

Applus henter ledende medarbejder hos Mercedes-Benz.
30-årige Mikkel Noes Westergaard bliver kommerciel chef hos Applus Bilsyn.

I den kommende tid skal han blandt andet styrke kommunikationen med kunderne og udvikle koncernens forretning, salg og marketing.

Den unge mand med vilje, visioner og handlekraft skal først og fremmest sørge for, at der bliver "solgt flere varer fra hylderne", som det hedder i en pressemeddelelse fra Applus.

Han skal udvikle profileringen over for kunderne og udvikle forretningen.

Sammen med sit team af medarbejdere skal han i den kommende tid styrke kundernes kendskab til kæden og i den sidste ende være med til at hente nye bilsynskunder til virksomheden.

Trods sine kun 30 år er det en erfaren "bilmand", som er kommet til Applus.

Mikkel Noes Westergaard er uddannet biløkonom fra Århus og Copenhagen Business School. I 2002 ansatte Starmark ham som salgskonsulent og marketingassistent, i 2004 blev han personlig assistent for den adm. direktør hos Daimler Biler samtidig med, at blev ansvarlig for virksomhedens kundetilfredshedsprogram. I 2006 blev han forfremmet til marketing manager.

Det er især erfaringerne herfra og sin viden om at udvikle detailnetværk, som Mikkel Westergaard vil anvende hos Applus+ Bilsyn.

Henter inspiration

- Jeg er allerede godt i gang med at sætte mig ind i den ny organisation, siger han.

- Nu og her vil jeg lære de mange medarbejdere rundt om i landet at kende, og så vil jeg lytte og lære af deres erfaringer. Her kan jeg hente en værdifuld inspiration.

- Jeg er ydmyg over for udfordringerne, men har samtidig en stor tro på vores team, koncepter og fremtiden, siger Mikkel Noes Westergaard.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.564