23948sdkhjf

Ny kommerciel chef hos Applus

30-årige Mikkel Noes Westergaard skal styrke kommunikationen med kunderne og udvikle koncernens forretning, salg og marketing.
Trods sine kun 30 år er det en erfaren "bilmand", som er kommet til Applus. Mikkel Noes Westergaard er uddannet biløkonom fra Århus og Copenhagen Business School. I 2002 ansatte Starmark ham som salgskonsulent og marketingassistent, i 2004 blev han personlig assistent for den adm. direktør hos Daimler Biler samtidig med, at blev ansvarlig for virksomhedens kundetilfredshedsprogram. I 2006 blev han forfremmet til marketing manager.

Det er især erfaringerne herfra og sin viden om at udvikle detailnetværk, som Mikkel Westergaard vil anvende hos Applus+ Bilsyn.

- Nu vil jeg lære de mange medarbejdere rundt om i landet at kende, og så vil jeg lytte og lære af deres erfaringer. Her kan jeg hente en værdifuld inspiration.

- Jeg er ydmyg over for udfordringerne, men har samtidig en stor tro på vores team, koncepter og fremtiden, siger Mikkel Noes Westergaard.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08