50.000 gange præcis levering af it-goder
Budstikken har det seneste år stået bag mere end 50.000 leverancer af multimedie udstyr fra Atea.
Det er lige præcis det, Budstikken har gjort. Markedet for lønfinansierede mulitmediegoder åbnede sig for alvor op, da en ny skattereform trådte i kraft 1. januar 2010, samtidig med at multimedieskatten blev indført.
Siden har it-firmaet Atea haft forrygende travlt med at sikre deres kunders medarbejdere leverancer af alt fra én mobiltelefon til den fulde pakke inden for it-værktøjer med pc, printer, mobiltelefon, håndholdte computere m.v.
Skræddersyet løsning
- Medarbejderne har naturligt nok store forventninger til, at de modtager det rette udstyr, og det kan selvfølgeligt kun gå for langsomt, siger direktør Søren Jensen, der har ansvaret for "Det frie Valg", som er betegnelsen for Ateas ordning.
. Vi har derfor kort tid til at producere, samle, pakke og levere multimediepakkerne til slutbrugeren, og her spiller Budstikken en vital rolle for at tackle de sidste svære kilometre ud til medarbejdernes dørtrin.
Atea udvikler et produktkatalog og stiller en bestillingsportal samt en udstillingsbus til demonstration af produkterne, til rådighed for kunden. Når medarbejderne har orienteret sig i produkterne, kan de skræddersy en ordre, der matcher deres behov præcist.
- Vi har ligesom alle andre ikke råd til at have titusindvis af computere på lager, så vi producerer alle leverancer til ordrerne.
- Mange af vores ordrer på udstyr til hjemmearbejdspladser er store ordrer med op til 5.000 leverancer pr. virksomhed. Det tager tid at producere, og Budstikken har derfor ofte meget kort tid til at få leverancerne bragt ud til slutkundens dørtrin inden for den aftalte tid.