23948sdkhjf

Flytter lager ud til kunderne

Besko kommer tættere på sine kunder med et nyt lager-koncept i mobile containere

Reservedelsgrossisten Besko lancerer et nyt nærlager-koncept, der gør det nemt for kunden at håndtere lagerstyringen og giver hurtig og effektiv adgang til reservedele.    

I et transportabelt selvbetjeningslager stiller Besko nu lagerplads til rådighed hos kunden, som dermed får et skræddersyet produktsortiment lige inden for rækkevidde.

Selvbetjeningslageret hedder BesContainer og består af en 40 fods container med indbyggede reoler og med plads til omkring 500 varenumre. Den skal servicere kunden hurtigt og effektivt.

Hvis en medarbejder i virksomheden mangler reservedele, kan beholdningen tjekkes online, hvorefter medarbejderen med et personligt keykort i hånden får adgang til containeren og varerne på hylden. Alle varer er chipmærkede og scannes automatisk til fakturering, inden medarbejderen forlader containeren.

Besko står for genopfyldning af containeren.

 Ydelser, som skaber værdi
- Som kundernes mobilitetspartner, ønsker vi at tilbyde kunderne ydelser, som skaber værdi for deres forretning, siger direktør Kim Jepsen fra Besko.

- Det gør vi naturligvis ved hele tiden at give kunderne en topprofessionel betjening, samtidig med at vi tilpasser løsninger og finder det set-up, der er mest optimal for vores kunder.

- Kunderne skal undgå unødvendig og dyr ventetid. Derfor har vi stor fokus på at være i kort leveringsdygtig afstand til dem.

- Med det nye koncept, får kunden både produkterne tættere på og effektiviseret lagerstyringen, lyder det fra Kim Jepsen.

De første to BesContainere er stillet til rådighed hos kunder i Korsør og Esbjerg.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078