23948sdkhjf

Ny aktør vil ind på pakkemarkedet

Fremover kan der været andet end kartofler og koteletter i poserne, når Nemlig-manden har været forbi med varer hos de danske husstande.

Onlinesupermarkedet overvejer nemlig at træde ind på markedet for levering af pakkepost. Det skriver finans.dk.

- Der er et kæmpe flow af pakker, og vi er allerede ude ved kunderne, så det er klart, at det er en interessant mulighed for os, siger Mikkel Pileman, kommerciel direktør i Nemlig.com til mediet.

Og selvom planerne - i følge direktøren -  ikke bliver forløst inden for de næste seks måneder, så kan det godt blive en god forretning for Nemlig.com at brede vingerne ud over pakkepost.

Det spår Jens W. Larsson, der partner og porteføljeforvalter i hedgefonden St. Petri Capital.

- Hvis man tænker over, hvem der kommer til at køre forbi dit hjem flest gange om ugen, så bliver det dit supermarked. Og det er svært at konkurrere med et supermarked, der alligevel er der, siger han til finans.dk

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.565